CD Projekt RED’den The Witcher 4 ve Cyberpunk 2077 Gelişmeleri
CD Projekt RED’den The Witcher 4 İçin Heyecan Verici Gelişmeler
CD Projekt RED, uzun zamandır beklenen The Witcher 4 ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu. 2015 yılından bu yana hayranlarının merakla beklediği bu yeni oyunun detayları, oyuncular arasında büyük bir heyecan yarattı. 2022 yılının Mart ayında duyurulan Polaris kod adlı projenin, serinin yeni bir sayfasını açacağı düşünülüyor. Şu an için oyunun çıkış tarihi hakkında kesin bir bilgi yok, ancak en erken 2026 veya 2027 yıllarında piyasaya sürülmesi bekleniyor. Bu gecikmenin en önemli sebeplerinden biri, oyunun REDengine yerine Unreal Engine 5 ile geliştirilmesi. Bu geçiş süreci, ekibin alışması için zaman alacak gibi görünüyor.
CD Projekt RED, The Witcher 4’ün Geliştirme Aşamasına Geçiş Yapacak
2023 yılının ortalarına doğru, The Witcher 4 üzerinde çalışan ekip sayısının 400 kişiye ulaşması bekleniyor. CD Projekt RED, Reuters ile yaptığı röportajda, Üst Yönetici Adam Badowski ve İş Geliştirme Başkan Yardımcısı Michal Nowakowski, projenin ön hazırlık aşamasının tamamlandığını ve bu yıl içerisinde oyunun tam anlamıyla geliştirme aşamasına geçilmesinin hedeflendiğini duyurdu. İlk oyun 2007 yılında piyasaya sürüldüğünde, serinin büyük bir başarı elde ederek toplamda 75 milyon adet satış barajını geçtiği biliniyor. Yeni üçlemenin ise Witcher evrenini daha da genişleteceği ifade ediliyor.
Cyberpunk 2077 Devam Oyunu Üzerine Çalışmalar Sürüyor
CD Projekt RED, sadece The Witcher 4 ile değil, aynı zamanda Cyberpunk 2077’nin devam oyunu üzerinde de çalışmalar yapıyor. Orion kod adlı bu projeye yönelik kavramsal aşama devam etmekte. Bu yılın sonuna kadar geliştirme ekibinin 80 kişiye ulaşması bekleniyor. Röportaj sırasında Michal Nowakowski, devam oyununda çok oyunculu unsurların da düşünüldüğünü belirtti. Ancak bu konuda henüz detay vermekten kaçındı. Ayrıca, Varşova’daki merkezi stüdyonun yanı sıra, Kuzey Amerika bölgesindeki stüdyoların daha fazla kaynak alacağı ifade edildi.
Röportajda, Cyberpunk 2077’den elde edilen derslerin yeni projeye yansıtılacağına da dikkat çekildi. Nowakowski, oyun geliştirme sürecinde daha iyi kontrol mekanizmalarına sahip olduklarını vurguladı ve gelecekte Cyberpunk 2077 gibi bir prömiyerden kaçınacaklarının altını çizdi.