Diablo 4 1.2.0 Güncellemesi: Yenilikler ve Adam Fletcher’ın Açıklamaları
Diablo 4 1.2.0 Güncellemesi Hakkında Detaylar
Blizzard Entertainment, Diablo 4’ün 1.2.0 güncellemesi ve ay sonunda gelecek olan 1.2.1 güncellemesi ile ilgili önemli bilgiler paylaştı. Topluluk Müdür Yardımcısı Adam Fletcher, geliştirme ekibi ile birlikte oyundaki sınıf dengeleri, hasar ayarlamaları, dirençler ve öğe güncellemeleri hakkında kapsamlı bir değerlendirme yaptı.
1.2.0 Güncellemesinin Yenilikleri
Bu güncelleme, 17 Ekim’de yayınlanacak olup, Kan Sezonu’na yönelik birçok yeni içerik ve değişiklik içerecek. Diablo IV’ün sunduğu eğlencenin büyük bir kısmı, oyuncuların belirli oyun tarzlarına özgü dizilimleri keşfetmesinden kaynaklanıyor. Yapılan bu değişiklikler, oyuncuların güçlü hissetmesini sağlarken aynı zamanda deneyselliği teşvik etmeyi amaçlıyor.
Adam Fletcher’ın Açıklamaları
Adam Fletcher, konuyla ilgili olarak şunları belirtti:
- “Kan Sezonu’nda Element Dirençleri, karakterlerin hayatta kalma yeteneklerinin çok daha önemli bir parçası haline gelecek. Öğe seçimi, Yetenek Ağacı, İksirler ve Mükemmeliyet Panosu gibi unsurlar sayesinde belirli bir elemente karşı Direncin yüksek olması, toplam etkili Canın her bir yüzdesinin değerini artıracak. Örneğin, %60-65 Ateş Direnci elde etmek, %20-25 elde etmekten çok daha etkili olacaktır.”
- “Topluluğumuzdan, Eşsiz öğelerin yeterince heyecan verici ve etkili olmadığına dair ciddi geri dönüşler aldık. Bu nedenle, Kan Sezonu’nda Eşsiz öğelerimiz üzerinde kapsamlı bir tasarım revizyonu gerçekleştirdik. Eşsiz Öğeler, güçlendirilmek için tamamen yeni istatistiklerle donatılacak, mevcut özelliklerin kapsamı genişletilecek ve daha önce bulunmayan özellikler (örneğin, Kritik Vuruşlar) eklenecek.”
- “Oyuncuların temel hasar kaynaklarına yatırım yapmalarını teşvik etmek ve bu süreçte rekabetçi kalmalarını sağlamak adına Hasar hesaplama yönteminde değişiklikler yapılacak. Farklı hasar kümeleri devam edecek, ancak bu yöntemlerin sağladığı bonus hasarın temel miktarı çarpımsal olarak hesaplanacak. Diğer bonus hasarlar ise toplamsal olarak birleştirilecek, böylece Aşırı Güç dizilimleri daha rekabetçi bir hale gelecek. Ayrıca, canavarlar ve düşmanlar yeni oyuncu güçlerine göre yeniden dengelenecek.”
- “Tüm sınıflara yönelik bir dizi mekanik ölçeklendirme iyileştirmesi de geliyor. Örneğin, Barbarın Kan Öfkesi yeteneğinde ve Druidin Mağdur Et yeteneğinde hasar artışları olacak. Büyücünün Yakma yeteneğinin güçlenme hızı da artırılacak. Bu değişiklikler, daha fazla dizilim çeşitliliği ve esneklik sağlamak amacıyla Element Dirençleri, Eşsiz öğeler ve Hasar Kümeleri ile uyumlu bir şekilde tasarlandı.”