Ghost of Tsushima: Director’s Cut DLSS 3 Desteği ile PC’ye Geliyor
Önümüzdeki hafta PC platformunda satışa sunulacak olan Ghost of Tsushima: Director’s Cut, DLSS 3 desteği ile oyunculara yüksek performans ve akıcı bir deneyim sunacak. NVIDIA, oyunculara oyun teknolojisindeki en son yenilikleri tanıtmaya devam ediyor ve bu doğrultuda Ghost of Tsushima: Director’s Cut için GeForce Game Ready Sürücüsü’nü DLSS 3, DLAA ve Reflex desteği ile geliştirdi.
Oyun, oyuncuları 1200’lü yılların sonlarına, Moğol İmparatorluğu’nun Uzak Doğu’daki hüküm sürdüğü bir döneme götürüyor. Tsushima Adası, ana Japonya’yı ve General Khotun Khan liderliğindeki büyük bir Moğol istilasını engellemek için tek başına direnen bir yer. Adanın ilk Moğol saldırısı sırasında yaşananlar, Samuray Savaşçısı Jin Sakai’nin kararlılığını test ediyor. Kalan az sayıdaki klan üyelerinden biri olarak, Jin halkını ve yuvasını korumak için her türlü fedakarlığı yapmak zorunda kalıyor. Samuray kodundan vazgeçmek zorunda kalan Jin, Tsushima’yı kurtarmak için o dönemde eşi benzeri görülmemiş teknikleri kullanarak “hayalet” olma yolunu benimseyecek.
16 Mayıs’ta Ghost of Tsushima: Director’s Cut PC’de piyasaya sürülecek. Bu lansman, NVIDIA’nın eşsiz oyun geliştirme teknolojisinin kullanıma hazır bir destekle birlikte geleceği anlamına geliyor. DLSS 2 ve DLSS 3 teknolojileri, oyuncuların kare hızlarını artırarak şimdiye kadar elde edilen en hızlı performansı sunacak. Ayrıca, oyuncular görüntü kalitesini en üst düzeye çıkarmak için doğal çözünürlüklü görüntüyü kullanan DLAA’yı da tercih edebilecekler.
Bu yeni sürüm, oyuncuların mükemmel görüntü kalitesi ve performans için DLAA ile DLSS 3’ü bir arada kullanmalarına imkan tanıyacak. Daha da heyecan verici olan, oyuncuların GeForce RTX ve GeForce GTX GPU’larda herhangi bir ayarda uygulanabilen NVIDIA Reflex’i de kullanabilmeleri. Bu teknoloji, sistem gecikmesini azaltarak eylemleri daha hızlı hale getiriyor ve çok oyunculu maçlarda rekabet avantajı sağlar iken, tek oyunculu oyunları daha duyarlı ve eğlenceli hale getiriyor.
- NVIDIA Reflex, Eylül 2020’den itibaren GeForce GPU’larda gecikme süresini azaltma amacı güdüyor.
- Şu anda 100’den fazla oyunda bu teknoloji aktif olarak kullanılmakta.
- Eleştirmenlerce beğenilen çok sayıda çoklu ve tek oyunculu oyunun yanı sıra, 10 nişancı oyunundan 9’u Reflex desteğine sahip.
- GeForce oyuncularının büyük çoğunluğu bu özelliği etkinleştirmiş durumda.
- Geçen yıl boyunca GeForce kullanıcıları, Reflex sayesinde yanıt verme özelliği artmış oyunlarında 10 milyar saatten fazla oyun oynadı.
16 Mayıs’ta Ghost of Tsushima: Director’s Cut piyasaya sürülmeden önce, yeni Game Ready Sürücüsü’nü indirerek oyunun tüm potansiyelini keşfetmeye hazır olun!