Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Zorluğu ve Kontrol Stilleri
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Zorluğu
Geliştirici ekip, Metal Gear Solid Delta: Snake Eater oyunundaki zorluk seviyelerini, oyuncuların tercih ettiği oynanış stiline göre şekillendirecek. Bu sayede, orijinal oyundaki deneyimi yaşamak isteyen oyuncular için özel bir seçenek sunulacak. Konami, son dönemlerde Silent Hill 2 Remake oyununun yanı sıra Metal Gear Solid Delta: Snake Eater oyununu da ön plana çıkartmayı sürdürüyor. Tokyo Game Show 2024 fuarında yayınlanan yeni fragman ve uzun bir oynanış videosu, oyunseverlerin heyecanını kat kat artırmış durumda. Halen bir çıkış tarihi olmasa da, tanıtımlar hız kesmeden devam ediyor.
Metal Gear Solid Delta: Snake Eater Zorluğu İçin Farklı Bir Yöntem Benimsenmiş
Oyuncuların deneyimini zenginleştirmek amacıyla, Legacy Style ve New Style olmak üzere iki farklı kontrol stili sunulacak. Eğer 2003 yılında çıkan orijinal oyundaki deneyimi arıyorsanız, bu seçenekle o havayı tekrar yakalamak mümkün olacak. Japon oyun dergisi Famitsu ile yapılan bir röportajda, üretici Yuji Korekado, seçilen kontrol stiline göre değişecek bir zorluk seviyesinin oyuna dahil edileceğini belirtti. Korekado, bu zorluk seviyesinin gerekçesini şöyle açıkladı:
- “New Style, daha geniş ve doğrusal bir görüş alanı sunarak, Snake’in hareket ederken ateş etmesine olanak tanıyor. Bu durum, zorluğu beklediğimizden daha düşük bir seviyeye çekiyor. Ancak, her şeyi New Style ile uyumlu hale getirmeye çalışsaydık, Legacy Style’ı oldukça zor bir hale getirmiş olacaktık. Bu nedenle, iki farklı oynanış stiline ayırmaya karar verdik.”
Hangi stilin daha zorlu olacağı ise, oyunun çıkış günü geldiğinde netleşecek. Ancak, görünüşe göre Legacy Style ile oyuncular, orijinal oyundaki deneyime oldukça yakın bir serüven yaşayacaklar.