Redfall: Hayal Kırıklığı ve Gelecek Planları

0

Arkane Austin stüdyosu tarafından geliştirilen ve Bethesda Softworks tarafından yayınlanan Redfall, Xbox patronu Phil Spencer için büyük bir hayal kırıklığı kaynağı olmuş durumda. Bu durum, oyunun geleceği için kurtarma çabalarının başlatılmasına yol açacak gibi görünüyor. Redfall, bu hafta Salı günü piyasaya sürüldü. Arkane Austin gibi bir stüdyodan yüksek kaliteli bir deneyim beklenirken, ne yazık ki bu sefer beklentiler karşılanamadı.

Konsol versiyonunun performans modundan yoksun çıkması, DENUVO koruması, teknik ve yapay zeka sorunları gibi birçok faktör, oyunun olumsuz eleştiriler almasına sebep oldu. Ayrıca, oyunun dünyasının tasarımındaki eksiklikler, yağma sisteminin zayıflığı, tekrarlayan içerik yapısı ve evreninin oyuncuya yeterince aktarılamaması gibi sorunlar da hayal kırıklığını artırdı. Metacritic verilerine göre, PC platformundaki ortalama puanı 56 / 100 (kullanıcı ortalaması 1.8 / 10) olarak belirlenirken, Xbox Series versiyonu 59 / 100 (2.8 / 10) ortalamasına sahip. Steam üzerinde ise 1310 kullanıcı incelemesinin yalnızca %31’i olumlu yönde geri dönüş yapmış durumda.

Phil Spencer’dan Açıklamalar

Kinda Funny Games ekibinin geçtiğimiz günlerde yayınladığı bir videoda, Xbox patronu Phil Spencer, Redfall ile ilgili bazı çarpıcı açıklamalarda bulundu. Spencer, Xbox topluluğunu hayal kırıklığına uğratmanın ve güvenlerini kaybetmenin kendisi için en üzücü durum olduğunu ifade etti. Oyun ile ilgili olarak kendi hayal kırıklığını da dile getiren Spencer, geliştirme sürecini yakından takip ettiklerini ve aynı hataların tekrarlanmaması için ellerinden gelenin en iyisini yapacaklarını belirtti.

Spencer, Arkane Austin stüdyosunun projeyi geliştirmeye devam edeceğini ve ekiplerin risk almasını engellemeyeceklerini vurguladı. Halihazırda performans modu üzerinde çalışmaların tamamlanmak üzere olduğunu ve Xbox Game Studios ailesinden The Coalition ve Rare stüdyoları ile işbirliği yapıldığını açıkladı. Son olarak, oyunun tanıtımında 60 FPS akıcılığının gösterilmesinde bir hata yapıldığını kabul eden Spencer, alınan erteleme kararının oyunun kaybettiği rotayı bulmasına yardımcı olamayabileceğini de sözlerine ekledi.

İlginizi Çekebilir;  Marvel’s Avengers Oyununda Son Destek Tarihi Belli Oldu
Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.