Yeni No Rest for the Wicked: Erken Erişim Detayları ve Özellikleri

0

Yeni No Rest for the Wicked Detayları Heyecan Verici Görünüyor

Moon Studios tarafından gerçekleştirilen yayın ile yeni No Rest for the Wicked detayları paylaşıldı. Görünüşe göre, beklemeye değer bir oyun ile karşımıza çıkacaklar. Ori serisi ile tanıdığımız Moon Studios, No Rest for the Wicked adını verdiği yeni bir oyun üzerinde çalışıyor. PC, PlayStation 5 ve Xbox Series için geliştirilen bu aksiyon-rol yapma oyunu, 18 Nisan 2024 tarihinde Steam mağazasında Erken Erişim aşaması ile oyuncularla buluşacak.

Her ne kadar tam sürüme geçiş için geliştirici stüdyo kafasında bir tarih belirlemiş olsa da, yapacakları geri dönüşler ile bu tarihte değişiklik yaşanabilir. Ayrıca, tam sürüme geçiş sonrasında bir fiyat artışı da planlandığı belirtiliyor. Oyunun Erken Erişim versiyonu, senaryo modunun ilk bölümünü, geniş bir silah yelpazesini, zırh seçeneklerini, yetenek ağaçlarını, üretim seçeneklerini ve günlük ile haftalık ödüller ve meydan okumaları içerecek.

Ayrıca, araştırma görevlerini tamamlayarak teçhizatımızı geliştirme ve Rune ekleme imkanına sahip olacağız. Bu süreçte, oyunun dünyası ve içerisinde yaşayan bireyleri hakkında daha fazla bilgi sahibi olabileceğiz. Moon Studios, Erken Erişim yol haritasıyla ilgili detaylı bir açıklamada da bulundu. İlk güncellemenin çok oyunculu mod desteği getireceği duyuruldu; bu mod, dört oyuncuya kadar eşli oynama ve hatta PvP seçenekleri sunacak.

İkinci güncellemenin adı ise The Breach olarak geçiyor. Bu güncellemeyle birlikte genişletilmiş hikaye içeriği, yeni bölümler, haritaya eklenecek yeni bölgeler, düşmanlar, silahlar, zırhlar, teçhizat ve ender eşyalar da planlanıyor. Oyuncular, bir Cerin olarak Pestilence ile mücadele etmek üzere Isola Sacra bölgesine doğru yola çıkacaklar. Ancak, bir gemi kazası geçirerek hiçbir eşyaları olmadan karaya vuracaklar. İlk etapta, silah ve zırh bulma arayışına girecekler ve sonrasında daha başka işe yarar eşyaların peşinde koşacaklar.

İlginizi Çekebilir;  GOG'dan Ücretsiz Oyun: Requiem: Avenging Angel

Önemli bir detay ise, bulacakları eşyaların rastgele olacağı. Yani her oyuncu senaryo boyunca aynı yerde aynı eşyayı bulamayacak. Eşyaların nadirlikleri beyaz, mavi, mor ve altın olmak üzere dört gruba ayrılacak. Ancak, diğer aksiyon-rol yapma oyunlarından farklı işleyişleri olacak. Beyaz eşyalar, en fazla özelleştirilebilir olanlar olurken, mavi eşyalar nadir ve yüksek büyü istatistiğine sahip olacak. Mor eşyalar çok yüksek büyü istatistiğine sahip olup, olumsuz istatistik ile lanetli (Cursed) olacakken, altın eşyalar ise eşsiz büyü sunacak.

Isola Sacra’daki gece-gündüz geçişinin dinamik ve çevrenin de yüksek oranda etkileşimli olacağı belirtiliyor. Dövüş mekanikleri, animasyon ağırlıklı bir yapıya sahip ve diğer aksiyon-rol yapma oyunları ile dövüş türündeki oyunlardan esinlenerek oluşturulmuş. Karakterin ağırlığının hareket hızında etkisinin olacağı da söyleniyor. Yani hafifken daha hızlı hareket edebileceğimiz gibi, takatimiz daha hızlı tükenecek. Orta ağırlıkta ise sakınmaları daha ustaca yapabileceğiz.

Rune’lerin çeşitlilik göstereceği ve özel saldırılar sağlayacağı da duyuruldu. Son olarak, Isola Sacra’nın başkenti Sacrament’e ulaştığımızda, projeler üzerinde çalışarak yeniden yapılanma sürecine yardımcı olabileceğiz. Bu sayede teçhizatımızı daha yüksek seviyelere çekme imkanı bulacağız. Ayrıca, ev alabilecek, eşya üretebilecek ve vahşi doğada bulduğumuz kaynakları depolayabileceğiz. Bu kaynaklarla yeni teçhizat ve mobilya yaratma şansımız olacak.

Oyunun dünyası, çeşitli yerleri yeniden ziyaret etmemizle gelişecek. Her ziyaretimizde yeni tehditler ve toplayabileceğimiz farklı kaynaklar bulabileceğiz. Bölgeler, her ziyaretimiz sırasında değişim gösterecek.

Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.